Nuffnang add

Rabu, 21 Mei 2008

Pasang dan Cabut

Apa yang terjadi dengan senario politik Malaysia hari ini. Pening kepala aku. Aku tak suka dengan apa yang berlaku sekarang nie. Aku rasa terasing di bumi sendiri. Segala yang terjadi sekarang aku rasa tak selamat. Demi itu, apa yang aku harus lakukan sekarang.
Aku rasa langsung tak percaya dengan parti-parti yang ada di Malaysia sekarang nie. Masing2 ada agenda sendiri. Terutamanya dengan parti ...,...,..., masing2 tak dapat nak menjamin masa dpan Malaysia. Aku tak suka................................ Kenapa tak stabil... kenalah stabil demi masa depan kita semua.
Memang ada orang cakap parti pemerintah dan tak releven, perjuangan dah tak relevan. Nak ikut barat sangat ker baru releven? PALA OTAK KO. Kan kat wawasan 2020 ada nyatakan nak bentuk negara dengan acuan sendiri, jadi napa nak ikut barat sangat. Lagipun kalaulah misalnya berlaku perubahan kerajaan, nak ker perintah negara dengan rela hati pertahankan apa yang telah dibentuk oleh dr Mahathir... kan dia orang dendam dengan dia. Dan kononnya hapuskan kepercayaan yang selain dari parti pemerintah sekarang, parti lain pun boleh perintah... tak rela aku nak gadaikan 4 tahun negara aku demi semata-mata eksperiman. Nanti gagal boleh pilih semula. That is KEPALA OTAK KO jugak. Apalah nasib anak2 bangsa aku nanti, apalah nasib rakyat malaysia nanti. Aku Blurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Aku nak dok diam jap. Nak pikir semula apa yang aku tulis nie.

Tiada ulasan: