Nuffnang add

Khamis, 22 Mac 2012

1 follower dan pertanyaan

Bertambah seorang pengikut... Terima kasih CIKGU E (bukan nama sebenar) kerana sudi mengikut blog aku yang carca merba serta tidak berkonsep ini.. Blog tulisan ikut suka hati aku.. Hihi...
Hari nie aku ditanya kalau ada duit yang banyak apa yang aku nak buat dengan duit tu.. Alamak, soalan yang senang macam tu ditanya kan pada aku.. Memang berpotensi jauh la untuk pergi ke alam angan2 mat jenin.. Hei.. pasal duit, pasal angan2 memang tak perlu la perancangan... Lagi2 aku nie kan suka tengok citer Hindustan.. Orang yg suka tengok fairy tales movie macma nie memang la kuat berangan.... Bulan dan matahari pun dekat.. :D
Kejap aje dah hari khamis.. WOW, minggu nie direct update blog... Tak tau la sampai kemana rajinnya nie.. Tapi Insya ALLAH... Walau citer yang tak best. aku nak tulis gak.. hahaha.. Wokey lah.. Masa untuk berkerja...

Tiada ulasan: