Nuffnang add

Selasa, 3 Mei 2011

Cebisan...

Banyak yang aku tak pernah terfikir membuatkan aku terfikir.. Adakah ni lumrah apabila seseorang tu dah menginjak usia dewasa.. hahaha... Dewasa la sangat...
Macam mana orang mengukur kedewasaan tu.?. Biasanya adakah orang yang telah bernikah, mempunyai seorang cahaya mata dan seorang isteri boleh dikatakan dewasa?? Atau adakah seorang bujang yang berusia 35 tahun boleh dikategorikan sebagai dewasa akan tetapi dia belum beristeri atau mempunyai cahaya mata... Macam mana kedewasaan tu diukur rasaanya bergantung pada sisi pandangan orang itu sendiri yg menilai.. Sebagai manusia.. biasalah sentiasa menilai.. tak kira apa... tak boleh dielak... huhu...
Cuti 1 mei... apa menda la yang aku buat?? melawat rumah sahabat, bermalam di rumah dia, berkenalan dengan seluruh ahli keluarganya... seakan satu pengalaman yang berulang pada aku.. Ternyata, ikatan kekeluargaan adalah satu kebahagiaan... Sejuk hati melihat kerukunan, kekuatan dan jalinan kekeluargaan yang terjalin... Memang begitulah yang sepatutnya. Jik keluarga kuat, Insya ALLAH individu juga akan turut kuat...
Pergh.. serius ajer post aku kali ini... Well.. mod dah macam itu, nk buat macam mana kan... layan aje lah...

Tiada ulasan: