Nuffnang add

Isnin, 30 Mei 2011

Tiruan

Macm mana yang korang akan buat sekiranya korang berada dalam situasi aku agaknya... Parasaan sayang yang tidak kesampaian... Ko dah berikan sehabis baik, berkorban segalanya tapi akhirnya sayang tu tak sampai... Siapa yang nak dipersalahkan agaknya... Aku tak lah nak salahkan sesiapa sebenarnya.. Benda nie datang tanpa aku pinta, aku tak perasan pun wujudnya perasaan ni sehinggalah sesuatu berlaku.. dan aku sedar memang dah terlambat dan tak mungkin akan boleh bertaut... Sakitnya perasaan nie tak dapat digambarkan... Kenapa setiap kali, aku yang diuji dengan benda2 begini... Tak bolehkah aku dapat seorang yang sebenar2nya suka dan terima aku seadanya,.. Kenapa setiap kali orang yang salah... Mungkin dah nasib aku agaknya... Buat macam mana pun kalau nasib tu dah ditentukan begitu... begitu lah.. Sekarang nie aku cuma berharap semoga ada seseorang untuk aku yang boleh terima aku seadanya... Dan sila pastikan kali ini dia adalah org yg betul... Penat dah aku nak melayan perasaan nie.. huhu....

1 ulasan:

Unknown berkata...

la kesian tul la zana tgk lehan ni...insyaallah suatu hari nanti jumpe la seseorang yg ikhlas. hmm zana doakan ni tau... heheehe