Nuffnang add

Jumaat, 24 Jun 2011

LAPORAN JUN...

Diam tak diam dah dekat sebulan tak up date blog... Mood tak dak mari.. macam mana nak merepek... kadang2 tu, buka je post baru.. aku renung screen komputer sampai tertidur.. huhu...
Bulan nie pun dah hampir nk tutup dh.. lgi sebulan nak menjengah ke bulan ramadhan... seakan masa pantas berlalu, tanpa disedari semuanya berjalan pantaskan?? Nak buat macam mana.. masa tetap akan berlalu walau apa pun.. bijak dan pandailah kita nak isi masa tu...
Bulan nie... apa yang aku buat?? Ada beberapa impian yang terpaksa dilupuskan pada bulan nie.. dan ada beberapa impian yang kena dibina... Impaian yang dillupuskann tu bukan terus lupus.. tapi tangguh buat sementara waktu je... Bila masa dan ketika yang betul.. Jika ALLAH bgi kekuatan.. aku akan cuba lag sekali... Betapa sakit pun, betapa kali jatuh pun.. selagi ada daya aku bangun, aku bangun... aku bukanlah orang yang senang2 nak mengaku kalah... cubalah ye...
Bercuti?? tak cuti pun.. cuti pun dah abis. Tapi dalam habis2 pun, aku berjaya pergi ke JB.. hahahha.. balik hari.. gila betullah... bukan ada apa2 pun... just terasa nak drive... tau2 dah sampai... dapat penat aje.. tapi at least satu semenanjung dah aku jeajah.. maksud aku bumi negeri2 di semenanjung nie habs dijelajah la.. cuma pulau2 yang menarik sepanjang pesisiran semenanjung nie aje tak pergi lagi... baiklah... akan datang misi.. jelajah pulau...
Hmm.... nak tulis panjang lagi, tapi tetiba diserang kekurangan rajin... dah.

Tiada ulasan: