Nuffnang add

Ahad, 31 Mei 2009

Belah tetutupan

Hari nie Alhamdulillah... lepas stage pertama untuk aku menuju destinasi mengambil lesen Ye yeh ~ ~.... Hahahah. Macam poyo jer. Tapi 5 jam beb. Tah berapa lama lagilah yang aku perlukan lagi untuk mendapat lesen P ek...
Aku dah gatal2 dan mula tengok keter dah. Yang lesen pun tak lepas lagi, ada hati nak beli keter. Hari ni juga aku dok semula kat rumah sewa kat jangkang. Herm.... bosan!! Tak tau nk cakap apa lagi dah. Tu jer yang aku mampu... Aku gak tak tau nak cakap apa. Well perubahan nie ada baik dan buruknya. Baik pada emosi dan pekerjaan aku dan buruk pada sosial relation dengan member2 kat ampang. Seminggu kat HTAR aku bagai kera sumbang. Semua sendiri. Aku jadi seorang yang tak bercakap banyak. Apa?? Aku jadi pendiam...... Nooooooooooooooooooooo hahahahahhahah.
Aku tak dapat datang Majlis kawin Rahil (staff aset) dngan Akma (staff kewangan) sebab dah pergi kursus KPP untuk lesen tu. Maafkan saya you two...
Oklah, sok isnin. New day for work

Tiada ulasan: