Nuffnang add

Rabu, 27 Mei 2009

Pembaris ke Ic

Untuk kesekian kalinya aku menulis hari nie. Idea dalam kepala otak nie banyak bertimpa-timpa dah... tapi malas nak reka-reka ayat. Jadi aku guna bahasa straight foward ajerlah... Nak wat macam mana kalau dah tak nak buat ayat powerkan??
Hari ketiga aku kerja kat hospital TAR nie. Dan tiga2 hari tu jugak aku datang lewat. Har har har... macam hospital nie harta bapak aku. Entahlah... aku bukannya suka nak datang lewat tapi keadaan tak mengizinkan untuk aku datang awal. Pada hari ni gak aku terfikir untuk ambik lesen kereta. Aku dah sedar dan tahu kepentingannya sekarang. Ya la, ada hikmahnya juga aku datang lewat ni... Aku sedar tentang sesuatu yang aku tak ambik berat. Lesen.
Sebelum nie aku tak pernah sedar, mentang2lah dok kat KL, lepas tu tempat kerja kat depan hidung je, manalah aku pernah nak peduli. Lagi pun kat ampang, kenderaan awam banyak. Teksi bersepah, bas hampir 18 jam ada, lepas tu ada LRT, Monorel... pendek kata senanglah nak bergerak. Kat sini plak, aku macam anak kambing patah kaki jer. Nak mengembek salah, nak bunyi berdosa, nak lari terhalang.... serba-salah.
Ada kenduri sapa ek minggu nie. Lupalah.. sesiapa yang terbaca benda nie, tolong ingatkan ye.. Aku nie memang pelupa sangat lah. Nak wat jadual gak ke??
Apalah yang aku nak buat kat sini. Ya Rabbi, bosannya.... Lepas kerja nie nak pergi manalah... anybody, please give me an excellent idea what must i do?
Aku nak sambung belajar lah. Tapi kewangan bagai tidak megizinkan. Memanglah kot... Jap aku fikir... mengizinkan lah... tapi tak ada lesen nak bergerak. Tak ada lesen mean walau ada kereta tak leh nak jalan... eh jap.. walau ada lesen tapi tak belajar nak memandu tak leh nak gerak.. eh banyak yang aku tak tau rupanya... kui kui kui....
So pendek kata kalau aku nak sambung belajar aku kena ada lesen kereta dan sebenarnya cerita aku hari nie pasal lesen kereta rupanya... Hahahhaha.
Ok bro or sis, stop right here. See u all malam kot or ttomorror or what eber la. Hihi

Tiada ulasan: