Nuffnang add

Jumaat, 22 Mei 2009

Peralihan II

Hari ini merupakan hari yang memenatkan. Buat nota serah tugas dan kerja2 lain yang kosongterbengkalai membuatkan aku lambat balik sikit. Sebutharga yang tak dibuat akhirnya dapat disiapkan. Dah kemas meja, rupanya ada 3 beban plastik hitam terkumpul kat meja aku (patutlah selama nie sepah semacam jer). Meja dah kosong. Pertama kali dalam sejarah aku tengok meja aku lapang selapang-lapangnya macam padang golf. Ehehehhehehe.
Aku ingat aku akan sebak hari ni... rupa-rupanya just biasa2 aje. Cuma ada beberapa bahagian jer yang aku terasa sayang nak tinggalkan... Kewangan dan gaji, admin yang boleh tahan perangai aku, beberapa orang kat jabatan farmasi yang sentiasa memberikan aku nasihat yang berguna dan sister2 yang boleh tahan loyar buruknya... I will miss them....
Sok nak gi ke rumah baru dah. Nak basuh rumah...
sambung..

Tiada ulasan: