Nuffnang add

Rabu, 7 Oktober 2009

Fajar...

Assalamualaikum... Selamat pagi... Memang dah pepagi buta pun. Terjaga dari pukul 3 tadi sampai sekarang tak mengantuk2 lagi. Dah alang2 pepegi buta macam nie.. rasanya tak praktikal la nak sambung tido... nanti tak terjaga pulak nak pergi kerja. Burn la plak kerja aku untuk hari ni. Hhahahahaha.
Apa yang terjadi untuk minggu lepas... tak payah lah nak aku tulis panjang2 kat sini... kerja la apa lagi.. nanti kalau aku tulis pasal kerja banyak2 kat sini kang orang kata aku workoholic (aku tau memang salah eja- tapi lantak lah...)plak. Hakikatnya rasa tanggungjawab mengatasi segalanya. Aku tak sampai hati nak biarkan kerja aku yang melambak tu menimbun kat meja aku sebab akhirnya memang aku sendiri yang akan buat (pulak....) jadi entahlah.. apa yang aku meraban pagi2 buta nie pun aku tak tau.
Alhamdulillah.. Insya ALLAH kereta akan keluar dalam pertengahan bulan nie. WOW macam tak percaya pulak aku dah nak ada kereta (tapi lesennya...). Keter murah aje, tak mampulah nak capai yang mahal2. Aku bukannya bergaji ribuan yang over. Cuma ribuan yang ciput... hiihiihihihi so belilah keter mampu milik...
Nantilah sambung lagi.. ni intro ajer kot (kalau tak malas)...

Tiada ulasan: