Nuffnang add

Isnin, 11 Oktober 2010

Apa Aku Buat Hari Ahad...

Takut Tempat Terbuka – Agoraphobia
Sebenarnya dah lama aku perasan dengan keadaan aku nie... Tapi hari nie menambahkuatkan lagi segalanya. Aku memang takut dengan tempat luas yang tertutup dan ramai orang. Sesak nafas dan phobia jadinya.... Entah bila tah aku jadi macam nie, tak perasan pulak... Tapi memang la, bila menda nie datang, jadi tak karuan jadinya,, pergh... sabar ajelah. Bayangkan dalam shopping kompleks yg terbuka dan luas tu ko boleh lemas? Kelakarkan??
Tak berapa ada aktiviti hari nie... Ambik adik aku gi rumah mak, sebelum sampai umah mak aku, singgah klinik jap.. anak dia sakit mata, kesian.... Tapi nampak comel plak... Hihihihihi... budak2 la katakan... Nak dijadikan cerita, masa kat klinik tu, masa nak balik, tengah reverse, terlanggar plak motor sorang mamat nie, mengamuk dia... Dah dia parking betul2 belakang kereta aku, tak perasan langsung, reverse alarm pun tak bunyi... agaknya memang salah mamat tu... Malas nak gaduh2 aku terus mengaku and minta maaflahy... Hulur gak 50. Agaknya tu g buat dia diam. Abis tu, plastik lampu merah kereta aku yg pecah gak tu, sapa yg nk ganti... Aku gak la kan? huhu.....
Petang dalam pukul 1, balik klang, singgah office jap... kemas mana yg patut... Dalam pukul 6 keluar rumah... Beli tiket wayang magika.. tengok unt kali yg ke-2, kali nie baru dapat rasa citer nie best. Enjoy la gak... Aku makan kat restaurant apa ek tadi, jual spegeti ala itali... yuck... Kurang la rasanya, sedap lagi spegeti Pizza Hut...

Tiada ulasan: