Nuffnang add

Sabtu, 9 Oktober 2010

Ketat...

Pack betul hari aku hari nie... Macam2 aktiviti sama ada kerja atau aktiviti luar.
1. Pagi-petang= buat PO, Meeting Audit, jumpa supplier, semak request, buat payment...
2. Petang-malam= Gi Fitness First= 2 jam... lembik badan aku, penatnya tak leh nak cakap
3. Malam pukul 9.00 pm - 2.00 pagi= Latihan life band untuk malam mesra jubli perak HTAR.
So sekarang aku dah betul2 tak larat, tapi masih gagahkan diri gak nak menulis yang tah apa2 nie... Huhu~
Tengah nak memikirkan nak bawa lagu apa yang sesuai, ramai yg syorkan bawa lagu mawi... Tapi aku tak berapa puas hati la sebab lagu tu rak berapa tarik, tak puas nyani ...Tapi bila mana aku pilih lagu panjang aku takut susah plak nanti time nyanyi lagu hindustan... takut tak sampai plak...Hmmmmmmmmmm......
Oklah... malas nak fikir, badan dah penat.. Besok nak kerja plak, buat 5S...

Tiada ulasan: