Nuffnang add

Khamis, 7 Oktober 2010

Stamina?

Ke Fitness First lepas daftar khamis lepas, for the 1st time... Aduduh... Macam tak bernafas rasanya.. Baru buat senaman sikit.. memang stamina aku dah kelaut, langsung tak dapat nak tahan dengan senaman yang sikit.. Insya ALLAH aku aku menggunakan khidmat Instraktor yang dibayar denga beriban2.. Well, aku memang kena risau sebab berat badan aku lebih 50% ADALAH LEMAK.. So, kalau nak bersenam sendiri pun aku tak tau macam mana caranya..So gunakan lah khidmat instraktor. Bayar pun bayarla... kata nak sihat.. Kawin pun belum... HUHU~
Well, masa buat latihan tadi, pergh.. macam nak muntah beb, buat tekan tubi pun macam kambing la lembabnya... sedih dengan result tadi.. Kena improve ni, mintak2 dapat lah aku improve..

2 ulasan:

Use.. berkata...

nak kurus ekkkk... baguss2

oit.. lg satu, update ler selalu ngan fitness first tuh.. aku nak pantau ngko boleh kurus ke idak.. ekekeke

lehan berkata...

Memang nak update pun my sahabat... tunggu2 la....