Nuffnang add

Selasa, 5 Oktober 2010

Hari yang tak berapa cerah..hujan.. cerah semula

Tu lah ceritanya... Hari nie tengah hari hujan, berhenti lepas tu mendung sampai ke petang... Aduyai... Abis basah gak tengahari tadi, nasib baik la tak lebat sangat... Jamuan open house kat tempat kerja aku berjalan dengan lancarnya.. Gambar?? Tak ambik beb... kalau ambik pun macam malas la nak up loads, tak caya tengok la blog aku nie, mana ada gambar?? Pemalas tak aku?? ......... Tau tak apa...
APa yang aku buat akhir2 nie?? Kerla lah apa lagi, ye tak? Takkan aku membongkang ajer ajer kat rumah? Jadi kayu balak lah nanti.
Ada beberapa perancangan yg sedang di atur.. Insya ALLAH jika terkabul dan ALLAH izinkan nanti kita boleh kongsi besama, Insya ALLAH.
Hari nie pasar malam... Macm biasa beli jagung 2 tongkol, nasi lemak sebungkus. Dah lama tak makan nasi lemak rasanya, sejak sebelum puasa hari tu? Lauk- telur puyuh, kerang sambal, ayam merah... Melantak tak ingat...
Adios!!

Tiada ulasan: